Wyjazd integracyjny (grupa 1)

Od 25 do 26 września wychowanki grupy I uczestniczyły w wyjeździe integracyjnym.

Wyjechałyśmy ok. godziny 10. W Warszawie koło metra Ratusz Arsenał poszłyśmy do pizzeri. Pizza chyba wszystkim smakowała, ponieważ zjadłyśmy ją bardzo szybko. Następnie pojechałyśmy metrem, do Młocin skąd wyruszyłyśmy do Lasek.

Po dotarciu do Lasek modliłyśmy się w kaplicy za osoby niewidome. Naszym przewodnikiem po Ośrodku była s. Róża, która rozpoczęła od opowieści o historii swego życia. Następnie oglądałyśmy różne pomoce dla osób niewidomych. Tu dowiedziałyśmy się wiele ciekawych rzeczy.

{gallery}kronika/2010/09-26/d/{/gallery}

Po wizycie w Ośrodku, pojechałyśmy pociągiem do Choszczówki. Po przyjeździe właścicielka przydzieliła nam pokoje, po czym poszłyśmy na kolacje, która smakowała wyśmienicie.

Następnego dnia zwiedzałyśmy okolice Choszczówki. Uczestniczyłyśmy we Mszy św. w kaplicy, w której Prymas Wyszyński modlił się dwa dni przed wyjazdem na konklawe.

Podczas drogi powrotnej, w Warszawie zwiedzaliśmy kościół pod wezwaniem Stanisława Kostki, gdzie znajduje się również grób Stanisława Popieuszki i Muzeum z nim związane.

Wycieczka była bardzo interesująca. Wszyscy byli z niej zadowoleni.