Wycieczka do Kielc (klasa 3L)

4 października uczennice klasy 3L powróciły z wyjazdu do Kielc.

Na wycieczkę do Kielc wyjechałyśmy w piątek z panią Dorotą i panią Anią. Nocowałyśmy w Chęcinach u ojców franciszkanów, a w zasadzie byłyśmy gośćmi wspólnoty San Damiano, czyli osób wychodzących z różnych uzależnień. Doświadczyłyśmy wiele dobra z ich strony i zawarłyśmy nowe znajomości. Na naszym turystycznym szlaku znalazła się Jaskinia Raj, Zamek w Chęcinach, Łysa Góra, na której znajduje się sanktuarium Krzyża Świętego. Przy okazji zobaczyłyśmy piękne miejsca Kielc, to znaczy Amfiteatr Kadzielnia, Katedrę i Ogród Włoski, oraz uroczą ulicę Sienkiewicza.

{gallery}kronika/2010/10-04/{/gallery}

W niedzielę wieczorem uczestniczyłyśmy w misterium śmierci św. Franciszka z Asyżu, po którym była jeszcze kolacja, osłodzona pysznym ciastem upieczonym przez członka San Damiano.

Poniedziałkowy powrót do Piaseczna nie był niestety tak udany, jak dni poprzednie, bo byłyśmy zmuszone 7 godzin czekać na pociąg, ale o tym nie warto wspominać.