Wyjazd integracyjny grupy 4 (Przywidz)

Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Piasecznie - Wyjazd integracyjny grupy 4 (Przywidz) - 2015

Dnia 25 września wyjechaliśmy z pod ośrodka autokarem do Przywidza, który znajduje się na Kaszubach. W pierwszy dzień dojechaliśmy do Gdańska gdzie mieliśmy okazje przepłynąć promem po Motławie, zwiedzić stare miasto oraz zakupić pamiątki. Po zawiezieniu trzeciej grupy do Brzeźna wyruszyliśmy do naszego miejsca zamieszkania, przyjechaliśmy na obiadokolacje która miała miejsce o godzinie 20:30. Po niej mięliśmy 20 minut na do wyjścia na nocny survival. Było bardzo ciemno mieliśmy wiele przeszkód co chwila ktoś wpadał w błoto lub w krzaki. Naszym zadaniem było nazbieranie patyków na ognisko gałęzie na szałas i miotle. Po spełnionym zadania wróciliśmy do domków o godzinie 23:30

Rano mięliśmy również wypełniony dzień na początku mięliśmy przejścia na parku linowym który kończył się zjazdem na tyrolce, po wielu przeszkodach i wielkim wysiłku mięliśmy pyszny obiad po którym nie mieliśmy przerwy ponieważ wyruszyliśmy na kajaki i rowerki wodne po pływaniu mięliśmy w drodze podwieczorek. Po nim Wsiadłyśmy do wojskowego Ziła. Była to jazda pełna przygód, wróciłyśmy całe poobijane ale zadowolone. Po wyjściu z samochodu wyruszyliśmy na druga część survivalu, gdzie mieliśmy nazbierać drwa wydobyć wódę pitną pozbierać śmieci, zbudować szałas, i zrobić miotłę po wykonanym zadaniu musieliśmy na zbierać drwa na ognisko na którym miła być przygotowana nasza kolacja, czyli pyszne kiełbaski. Po pysznej kolacji udaliśmy się na dyskotekę. Na następny dzień z samego rana poszliśmy na Mszę Świętą a później pojechaliśmy do Gdańska nad morze, gdzie mogliśmy pomoczyć nogi i odpocząć na plaży, poszliśmy na pyszny obiad i wyruszyliśmy do naszego Ośrodka. Dziękujemy p. Renacie i s. Nataszy za ten fajny wyjazd i czekamy na następny.