Warsztaty muzyczne w Łodzi

Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Piasecznie - Warsztaty muzyczne w Łodzi - 2017

W dniach 27-29 stycznia 2017r. byłyśmy z wychowawcami – p. Martą i p. Olą – w Łodzi na warsztatach muzycznych prowadzonych przez zespół „Mocni w Duchu”. Podróż do upragnionego miejsca odbyła się w bardzo radosnej atmosferze. Gdy już zobaczyłyśmy nasze miejsce noclegowe – Szkolne Schronisko Młodzieżowe i nacieszyłyśmy się pięknym pokojem, zjadłyśmy obiad w Manufakturze. Następnie pojechałyśmy do docelowego miejsca do szkoły podstawowej, w której odbywały się warsztaty, gdzie czekały na nas cudowne chwile. Mogłyśmy wybrać jedną z trzech kategorii: taniec, śpiew, gra na instrumencie. Wszystkie, wraz z Paniami wybrałyśmy śpiew. Spotkanie zaczęło się od wspólnego Uwielbienia Boga, po czym rozdzieliłyśmy się do osobnych grup, gdzie poznawałyśmy nowych ludzi i rozmawialiśmy o Bogu i o naszych doświadczeniach. Po spotkaniu w grupach był czas na I i II warsztat śpiewu.

{youtube}pwpPc_qg7UI{/youtube}

Kolejny dzień wyglądał podobnie odbyły się cztery warsztaty muzyczne, spotkania w grupach, wiele rozmów, a na zakończenie dnia był zorganizowany bal, gdzie każdy tańczył i dobrze się bawił.

Ostatniego dnia, w niedzielę odbył się ostatni warsztat oraz prezentacja tego, czego się nauczyliśmy, czyli: „więcej szczęścia jest w dawaniu…” Na zakończenie była uroczysta Msza św. z błogosławieństwem na drogę.

Z wielkim żalem, ale i też z wielką energią oraz spełnieniem, pożegnałyśmy się ze wszystkimi i wyruszyłyśmy na wycieczkę na ul. Piotrkowską oraz poszłyśmy do Mc Donalda i świętowałyśmy urodziny s. Oli.

Wyjazd nam się bardzo podobał i mamy nadzieję, że jeszcze będzie okazja żeby przeżyć te warsztaty jeszcze raz.

Świadectwo:

Uważam, że warsztaty dały mi wiele do myślenia i czułam jak moje serce zostało napełnione Duchem Św. Gdy widziałam tych wszystkich uśmiechniętych ludzi, widziałam jak Dobry Bóg namacalnie działa przez nich. Poczułam się spokojniejsza, bardziej zaczęłam się zastanawiać nad Majestatem Boga, Jego tajemnica jest niezgłębiona, ale czuję Jego obecność. Jestem szczęśliwa, że byłam na tych warsztatach.