Wyjazd integracyjny grupy 1 (Gdańsk)

Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Piasecznie - Wyjazd integracyjny grupy 1 (Gdańsk) - 2017

Po lekcjach, w czwartkowe popołudnie, z dobrymi humorami oraz pozytywnym nastawieniem, nasza grupa wybrała się na swój pierwszy wspólny wyjazd – wyjazd integracyjny do Gdańska. Po długiej podróży polskim busem w środku nocy wybrałyśmy się na plażę w gdańskim Brzeźnie, aby pooddychać bogatym w jod powietrzem 🙂 Zmęczone po podróży położyłyśmy się spać, aby nabrać sił przed czekającymi na nas atrakcjami kolejnych dni 🙂

22 września – piątek

W piątek rano, po własnoręcznie przygotowanym śniadaniu wyruszyłyśmy na podbój Gdańska 🙂 Swoje pierwsze kroki skierowałyśmy do U7, gdzie najpierw rywalizowałyśmy ze sobą drużynowo i indywidualnie podczas zaciętej gry w kręgle a następnie wzięłyśmy udział w warsztatach robienia pizzy 🙂 każda z nas otrzymała ciasto, z którego musiała uformować pizzę a później wykończyć ją według swojego uznania przygotowanymi wcześniej składnikami… nie wszystkie pizze miały idealny kształt, ale za to smakowały wyśmienicie 🙂 Po „pizzowej uczcie”, korzystając z deszczowej pogody, udałyśmy się do Cinema City Krewetka na film o młodzieńczej przyjaźni pt. „Tarapaty” 🙂 Następnie w promieniach zachodzącego słońca zwiedziłyśmy gdańską starówkę, którą dodatkowo podziwiałyśmy z widokowego koła Amber Sky 🙂

{gallery}kronika/2017/09-24-1/d1{/gallery}

23 września – sobota

W sobotę po śniadaniu wybrałyśmy się na spacer brzegiem morza 🙂 i dotarłyśmy aż do latarni morskiej.., następnie pojechałyśmy do Centrum Hewelianum, gdzie najpierw odbyłyśmy podróż po wszystkich kontynentach, byłyśmy we wnętrzu ziemi, uczyłyśmy się jeść pałeczkami, jeździłyśmy ekstremalną windą, mogłyśmy w specjalnym symulatorze poczuć podmuch wiatru o prędkości ponad 120 km/h, uczyłyśmy się wyznawać miłość w różnych językach, podziwiałyśmy swoje twarze na obrazie Leonardo da Vinci, jeździłyśmy symulatorem jazdy pod wpływem alkoholu oraz robiłyśmy doświadczenia związane z wytwarzaniem energii i reenergią 🙂 po aktywności umysłowej przyszedł czas na obiad w McDonalds 🙂 Następnie udałyśmy się do parku liniowego w Porcie Brzeźno, gdzie każda z nas mogła spróbować swoich sił 🙂 większość wybrała trasy średniej trudności, ale znalazły się trzy odważne, które pokusiły się o trasę ekstremalną i dały radę 🙂 dzień zakończyłyśmy spacerując po molo 🙂

{gallery}kronika/2017/09-24-1/d2{/gallery}

Szkoda, że czas naszego wyjazdu tak szybko dobiegł końca, bo chętnie zostałybyśmy w Gdańsku przynajmniej kilka dni dłużej 🙂 Był to czas dobrej integracji i niezapomnianych wrażeń, dlatego z niecierpliwoscią czekamy na kolejne wyjazdy 🙂