Wyjazd integracyjny grupy 4 (Wrocław)

Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Piasecznie - Wyjazd integracyjny grupy 4 (Wrocław) - 2017

Naszą przygodę rozpoczęłyśmy o 4:00 rano 22 września. Niewyspane, ale z dobrymi humorami wyruszyłyśmy Polskim Busem do Wrocławia. Po wesołej podróży i rozlokowaniu się w pensjonacie, nasze zwiedzanie rozpoczęłyśmy od Panoramy Racławickiej, gdzie mogłyśmy zobaczyć wielkie malowidło o wymiarach 15m x 114m. Dzięki szczególnym zabiegom malarskim (specjalna perspektywa) i technicznym (oświetlenie, sztuczny teren, zaciemnione, kręte podejście), zostałyśmy przeniesione w zupełnie inną rzeczywistość znalazłyśmy się na polach zwycięskiej bitwy stoczonej pod Racławicami przez wojska powstańcze 4 kwietnia 1794 roku.

Po pysznym obiedzie nasze kroki skierowałyśmy na Stare Miasto w poszukiwaniu krasnali.

Kolejnym punktem było Hydropolis, miejsce, w którym dzięki różnorodnym technologiom multimedialnym, interaktywnym instalacjom oraz wiernej replice modeli, a także bogatym w informacje ekranom dotykowym poznałyśmy wodę w różnych, fascynujących perspektywach.

{youtube}W7eTL0hg2Ko{/youtube}

Po krótkim odpoczynku i wspólnym posiłku zakończyłyśmy nasz dzień przy Hali Stulecia oglądając zapierający dech w piersiach multimedialny pokaz fontann. W fontannach zainstalowano prawie 300 dysz, z których w formie gejzerów, mgiełek i piany tryska woda na wysokość nawet 40 m. I tak właśnie powstaje ogromny ekran wodny, na którym wyświetlane są wizualizacje, którym towarzyszą dźwięki muzyki oraz laserowe efekty. Pokaz odbywał się w takt muzyki klasycznej (m.in. Bizet, Beethoven, Wagner) oraz współczesnej (Jean-Michel Jarre, Apocalyptica, Faith No More)

Drugi dzień naszego wyjazdu rozpoczęłyśmy od zwiedzania Wrocławskiego ZOO. Przejście tak wielkiego terytorium zajęło nam prawie połowę dnia, ale była to niezwykła i zabawna przygoda Kulminacyjnym momentem pobytu w ZOO było Afrykarium

Po odpoczynku i pysznym obiedzie udałyśmy się na zwiedzanie drugiej części Starego Miasta, mostów, oraz zakup upragnionych pamiątek

Po wyczerpującym spacerze udałyśmy się na film pt. „Tarapaty”, zabawny polski film, który w wielu momentach odzwierciedlał nasze życie. Po intensywnym dniu z wielka ulgą udałyśmy się na zasłużony odpoczynek.

Ostatni dzień naszego wyjazdu integracyjnego rozpoczęłyśmy od udziału we Mszy Św. w kościele pw. Najświętszej Maryi Panny Nieustającej Pomocy. Podczas Eucharystii podziękowałyśmy Bogu za mile spędzony czas oraz prosiłyśmy o szczęśliwy powrót do ośrodka. Następnie udałyśmy się na dworzec gdzie zjadłyśmy przepyszne śniadanie i czekałyśmy na autobus do Warszawy. Wieczorem po długiej podróży zakończyłyśmy nasz wyjazd, grupowym spotkaniem przy pizzy, podczas którego podziękowałyśmy sobie za wspólnie spędzony czas oraz dzieliłyśmy się wrażeniami.