Wyjazd integracyjny grupy 1 (Gdańsk)

Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Piasecznie - Wyjazd integracyjny grupy 1 (Gdańsk) - 2018

4 października – czwartek

Po lekcjach, w czwartkowe popołudnie, z dobrymi humorami oraz pozytywnym nastawieniem, nasza grupa wybrała się na swój pierwszy wspólny wyjazd – wyjazd integracyjny do Gdańska. Po długiej podróży polskim busem w środku nocy wybrałyśmy się na plażę w gdańskim Brzeźnie, aby pooddychać bogatym w jod powietrzem 🙂 Zmęczone po podróży położyłyśmy się spać, aby nabrać sił przed czekającymi na nas atrakcjami kolejnych dni 🙂

{gallery}kronika/2018/10-07_1/day1{/gallery}

5 października – piątek

W piątek rano, po własnoręcznie przygotowanym śniadaniu wyruszyłyśmy na podbój Gdańska 🙂 Swoje pierwsze kroki skierowałyśmy do Muzeum Bursztynów i gdańskiej katowni… Następnie udałyśmy się do U7, gdzie najpierw rywalizowałyśmy ze sobą drużynowo i indywidualnie podczas zaciętej gry w kręgle, a następnie wzięłyśmy udział w warsztatach robienia pizzy 🙂 każda z nas otrzymała ciasto, z którego musiała uformować pizzę, a później wykończyć ją według swojego uznania przygotowanymi wcześniej składnikami… nie wszystkie pizze miały idealny kształt, ale za to smakowały wyśmienicie 🙂 Po „pizzowej uczcie”, wybrałyśmy się do papug arni, gdzie mogłyśmy obcować z 60 gatunkami przepięknych papug 🙂 dzień zakończyłyśmy na wspólnym czytaniu książki pt. „Zaginione dziecko” 🙂

{gallery}kronika/2018/10-07_1/day2{/gallery}

6 października – sobota

W sobotę po śniadaniu wybrałyśmy się na spacer brzegiem morza 🙂 i dotarłyśmy aż do parku liniowego w Porcie Brzeźno, gdzie każda z nas mogła spróbować swoich sił 🙂 wybrałyśmy trasy o łatwej i średniej trudności i wszystkie dałyśmy radę 🙂 Po tak rozpoczętym dniu i aktywności fizycznej przyszedł czas na obiad w McDonalds 🙂 🙂 Po przepysznym obiedzie wybrałyśmy się na prawdziwą lekcję historii do Muzeum II Wojny Światowej, aby poszerzyć swoją wiedzę oraz pielęgnować pamięć o jej ofiarach i bohaterach… Na zakończenie pełnego wrażeń dnia, udałyśmy się do Multikina na film inspirowany prawdziwą historią pt. „Serce nie sługa”

{gallery}kronika/2018/10-07_1/day3{/gallery}

7 października – niedziela

Szkoda, że czas naszego wyjazdu tak szybko dobiegł końca, bo chętnie zostałybyśmy w Gdańsku przynajmniej kilka dni dłużej 🙂 Był to czas dobrej integracji i niezapomnianych wrażeń, dlatego z niecierpliwością czekamy na kolejne grupowe wyjazdy 🙂