Wyjazd integracyjny grupy 2 (Mazury)

Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Piasecznie - Wyjazd integracyjny grupy 2 (Mazury) - 2019

Dnia 20.09.2019r. grupa ll udała się na wyjazd integracyjny na Mazury do miejscowości Tarda. Kiedy dotarłyśmy na miejsce Pan z kadry oprowadził nas po ośrodku i zapoznał z regulaminem. Po zapoznaniu się z ośrodkiem poszłyśmy się rozpakować i zjeść obiad. Po obiedzie miałyśmy park linowy, była to dla nas mega frajda i wyzwanie. Po kolacji czekała nas gra terenowa. Na grze tak samo się bardzo dobrze bawiłyśmy, było dużo wrażeń, emocji i była to zdrowa rywalizacja pomiędzy grupami. Nasza grupa zajęła pierwsze miejsce i nagrodą za wygraną była uroczysta kolacja. Kolejnego dnia rano miałyśmy gry i zabawy. Grałyśmy w zbijaka, siatkówkę i strzelałyśmy z łuków. Po południu udałyśmy się na kajaki, była to świetna zabawa, dlatego że miałyśmy do wykonania kilka zadań. Musiałyśmy zrobić tratwę, przepłynąć slalom – wężykiem, opłynąć wyspę na, którą potem weszlyśmy i zwiedzilysmy ją. Po wszystkich atrakcjach udałyśmy się na wygraną uroczystą kolację. Na wieczór miałyśmy ognisko gdzie piekłyśmy kiełbaski i śpiewalyśmy z gitarą. W ostatnim dniu naszego wyjazdu po śniadaniu udałyśmy się na pieczenie ciasteczek. Nasza grupa nie zapomni tego wyjazdu, ponieważ spędziłyśmy go ze sobą w miłej atmosferze.