Wyjazd integracyjny grupy 2 (Szczawnica)

Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Piasecznie - Wyjazd integracyjny grupy 2 (Szczawnica) - 2018

Naszą wspólną podróż zaczełyśmy w czwartek po św Franciszku. Całą grupą zapakowaliśmy się i pojechaliśmy do Szczawnicy. Przyjechaliśmy bardzo późno więc od razu poszliśmy spać. Wypoczęte następnego dnia pojechaliśmy do zamku w Niedzicy, a następnie na krótki spacer. Poszłyśmy do parku linowego który wcale nie był taki łatwy. Jednak wszystkie zmęczone zjadłyśmy pyszny obiad w karczmie „Zadyma”. Następnie pojechałyśmy na spływa tratwami po Dunajcu, gdzie flisarz bardzo ciekawie opowiadał o pięknie otaczającej nas przyrody. Zmarznięte ale bardzo zadowolone z tej wycieczki wróciłyśmy do miejsca zakwaterowania. W sobotę wybrałyśmy się na spacer do wąwozu „Homole” gdzie spędziliśmy bardzo miło czas na wędrówce. Po powrocie pojechaliśmy odwiedzić siostry pasterzanki w Dursztynie. Niedzielę zaczęłyśmy do mszy św. w pobliskim kościele. Potem pojechałyśny do Zakopanego gdzie mogłyśmy zwiedzić Wielką Krokiew – skocznię. Pojechaliśmy na Krópówki gdzie kupiłyśmy duuużo pamiątek. No ale piękne chwile się kończą i trzeba było pojechać z powrotem na zgodę. Po drodze wstąpiłyśmy jeszcze na kolację do mcdonalda. Spędziliśmy bardzo miło te 3 dni i DZIĘKUJEMY!!!!